Razer Kraken 7.1 Review

TheFudgeNewbie 17 december 2015, laatste update op 17 december 2015, 283 views

Razer Kraken 7.1

NIET KOPEN!. Kocht de Razer Kraken een jaar geleden na aanleiding van hoge ratings. De eerste maanden was ik erg tevreden over het geluid en microfoon, headset zat wel heel strak. Alles ging mis daarna, usb aansluiting kapot, stukken vielen af van de microofoon. [Ik ben voorzichtig/zuinig met mijn spullen]

Pluspunten

• Goed geluid
  • Microfoon is oke
  • Snoer is braided

Minpunten

• Niet robuust
  • Zat de eerste maanden heel strak
  • Usb stuk na een half jaar

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Kocht de Razer Kraken 7.1een Jaar geledenn na aanleiding van hoge ratings.
De eerste maanden was ik erg tevreden over de headset, het geluid en de microfoon deed het goed, wel zat de headset heel strak op het hoofd, maar dit verdween na een paar maanden
Daarna ging het mis! De usb aansluiting deed het niet goed meer, waardoor het signaal soms wegviel. Dit leidde tot irritaties, omdat ik elke keer het opnieuw moest insteken en games moest opstarten. Na 4 maanden viel de bescherming van de microfoon eraf, deze was slecht aan het product verbonden, ik ben zuinig op mijn spullen en er zat dus geen geweld achter.
Een half jaar later werd het usb probleem groter en deed het alleen met een gewicht op de usb.Een jaar later en de headset deed het helemaal niet meer. Ook is er een klein gedeelte van het leer losgekomen.
Conclusie:De headset heeft goed geluid en een goede microfoon.De eerste maanden kan de headset erg strak zitten, maar zit na wat maanden wel comfy. Het koord ging niet vaak in de knoop. De kwaliteit van de aansluiting was slecht en maakte het uiteindelijk onbruikbaar, daarnaast ging de bescherming van de microfoon ging binnen 4 maanden stuk. Ik vind de prijs daarnaast erg hoog voor de problemen die het mij gaf en ik raad dan ook niet aan om deze te kopen en om een andere headset te vinden. (behalve als je na een jaar alweer een nieuwe wilt gaan kopen).

Heb jij ook een Razer Kraken 7.1?