Specificaties Surround geluidsweergave - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Headset G930 Review

Rubixd 16 december 2015, laatste update op 4 februari 2016, 329 views

Logitech Wireless Gaming Headset G930

Ik heb deze headset gekocht omdat mensen mij die aanbevolen. EDIT: De headset werkt geweldig. Na de laatste patch connect de headset direct.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Draadloos
  • Stevig gebouwd
  • 7.1 werkt goed
  • 10 meter bereik

Minpunten

• Connecten met dongle werkt niet goed

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik heb deze headset gekocht omdat mensen mij die aanbevolen. Na 3 jaar een Turtle beach te hebben gehad wilde ik wel wat anders.

De headset zelf werkt geweldig, alleen de software die er bij zit heeft veel kuren waardoor hij slecht connect met de dongle.

Laat ik het probleem omschrijven:
Als ik mijn computer aan doe, blijft de headset zoeken. (dat is op zich goed maar niet als hij niet kan connecten) Na min 5 minuten zoeken vind hij mijn headset pas.

Na verschillende fixes (zelf aangebracht) heb ik de headset werkend gekregen.
Nu connect hij nog binnen 20 seconden. Er zijn wat fixes te vinden op reddit dus als je deze problemen ook krijgt kan je daar je fixes vinden.

Na een update van de drivers werkt de headset nu geweldig en connect direct bij het opstarten.

De headset zit heerlijk, de kussens zijn zacht genoeg en je kan er lange tijden mee gamen. Door een knopje kan je makkelijk switchen tussen normaal en 7.1 geluid.
In spellen zoals CSGO, Call of Duty BO3 of GTA 5 komt 7.1 echt aan z'n recht.

Jammer van de drivers, want die worden niet goed ge-update door logitech waardoor je zelf fixes moet gaat zoeken.

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Headset G930?