Asus Strix 7.1 Review

CADekkers 15 december 2015, 332 views

Asus Strix 7.1

Leuke headset! Goede kwaliteit, zelf een zeer fanatieke gamer en ben blij met deze headset!

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Stevig
  • Mooi geluid
  • goede microfoon
  • mooi ontwerp
  • Erg goed/mooi verpakt

Minpunten

• Korte kabels
  • headband had wat groter mogen zijn
  • usb audiostation

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Zeer goede headset. Ben een geluids enthousiast en het geluid is erg fijn! Zeker niet het beste maar je kan alles mooi horen met een geweldige ervaring. Het USB audio station is leuk maar als je hem een correct hebt ingesteld zal je hem nauwelijks meer gebruiken. De kabels bij elkaar zijn een prima lengte maar de kabel van het USB audiostation naar de headset is wat aan de korte kant. De microfoon is uitstekend! Vergelijkbaar met een Blue Snowball. Ik game erg veel en vind de headset geweldig zitten, de leren hoofdband is erg zacht en past zich aan aan de vorm van je hoofd, de oorschelpen zijn erg groot en zeer comfortabel! Ik ben erg blij met deze aanschaf maar denk dat als ik NU een andere headset zou moeten kopen ik niet deze zou kopen maar een goedkopere, het is een erg leuk ding maar hij is enorm duur....

Heb jij ook een Asus Strix 7.1?