JBL Go - Bluetooth-speaker - Zwart Review

Deathstart 7 december 2015, 849 views

JBL Go - Bluetooth-speaker - Zwart

De JBL GO speaker is lekker compact, hij past “bijna” in je broekzak. De geluidskwaliteit/prijsverhouding is over het algemeen goed maar zoals de meeste reviews al aangeven moet je natuurlijk niet erg veel van de Bass verwachten. De volume is voor mij mening precies goed.

Pluspunten

• Compact
  • Bluetooth
  • Oplaadbaar, kabel bijgeleverd.
  • Volume precies goed
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Bass valt tegen
  • Volume is voor mij precies goed maar kan voor de meeste een minpunt zijn

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 3
De JBL GO speaker “gratis” bij mijn abonnement gekregen, over het algemeen ben ik erg te vrede over dit speakertje.

De speaker is lekker compact, hij past “bijna” in je broekzak mits je een strakke broek aan hebt. De geluidskwaliteit/prijsverhouding is over het algemeen goed maar zoals de meeste reviews al aangeven moet je natuurlijk niet erg veel van de Bass verwachten. De volume is voor mij mening precies goed maar dit kan voor de meeste van ons een minpunt zijn.

Ik gebruik de speaker i.c.m. Spotify en heb tot heden nog geen problemen ondervonden. Hij doet wat hij moet doen en zonder moeilijk geknoei kun je de speaker met bluetooth verbinden.

Bluetooth connectie is voor wat mij betreft erg goed, kan in 1 – 2 kamers verder nog steeds mijn speakertje horen en hij is nog steeds met bluetooth verbonden.

Er wordt standaard geen 3,5mm(audio) kabeltje bijgeleverd dit heb ik dus ook niet getest. Er zit wel een micro usb kabeltje bij wat nodig is om de speaker op te laden. Dit usb-kabeltje is wel erg kort (nog geen 30cm) maar het voldoet.

Conclusie: Prijs/Kwaliteit is voor mij mening goed enige minpunt is dat de bass ontbreekt of erg nihil is.

Heb jij ook een JBL Go - Bluetooth-speaker - Zwart?