Tweakers zegt: 8,5

Logitech G933 Zwart Review

Flghter1982 26 november 2015, laatste update op 15 juli 2017, 336 views

Logitech G933 Zwart (Product gekocht)

Zeer goed geluid op de pc. op ps4 weinig BASS te horen alleen hoge tonen. microfoon ongeveer gelijk aan G930. noise-canceling is niet wat het zou moeten zijn. als volume over de 60% komt kunnen mensen op Skype geluid van de headset door de mic horen. erg storend in teamplay

Pluspunten

• nog beter geluid dan de G930
  • Multiplatform
  • mooi design / zit comfortable

Minpunten

• op consoles geen BASS te horen.
  • geen audio instel opties op console
  • noise canceling werkt beter op de g930

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 3
Ik heb mijn review aangepast aangezien het slechte bereik blijkbaar werd veroorzaakt door fast speed usb poort. op het moment dat ik deze in een regular usb poort stak was het probleem verholpen en heeft de headset nu hetzelfde of zelfs iets beter bereik dan de G930.

daarom aangepast naar 4 sterren!

de mic issues blijken ook opgelost hierdoor.

Heb jij ook een Logitech G933 Zwart?

Reviews door de redactie

Hallo,
U vermeldt het volgende: "Ik heb mijn review aangepast aangezien het slechte bereik blijkbaar werd veroorzaakt door fast speed usb poort", maar u heeft dat vergeten aan te passen: "Wireless range Slecht 2m. mijn".
Hoi NielsG, je hebt gelijk. was de tekst vergeten te editen. inmiddels gecorrigeerd! bedankt voor het melden.