Popcorn Hour A-110 Review

ojoNewbie 22 mei 2009, 673 views

Popcorn Hour A-110

Pluspunten

• praktisch alle formaten worden probleemloos afgespeelt

Minpunten

• Nadeel vind ik wel dat de HDD altijd draait, ook als hij in standby modus staat.
  • Het trage kopieren van een USB disk naar de interne schijf of andersom.

Geluidskwaliteit Score: 5
Geen problemen gehad tot nu toe met de PCH anders dan dat hij af en toe vastloopt bij het afspelen van sommige web filmpjes, maar na een reset werk alles gewoon weer perfect.
Er is nog geen formaat wat tot nu toe niet goed is afgespeelt.

Iemand schreef dat hij problemen had met de WD HDD green 1TB, dat klopt deze wordt ook niet goed ondersteund en levert problemen op, zie link:

"WD Caviar Green Power WD10EACS 1TB 16Mb SATA 3.5"" MIXED works fine, cool and quiet. PCH Support report that a lot of users reporting issues with this HDD model."

Nadeel vind ik wel dat de HDD altijd draait, ook als hij in standby modus staat en niet gebruikt wordt.
ook een nadeel is het trage kopieren van een USB disk naar de interne schijf of andersom.
Netwerk snelheid heb ik niet echt ervaring mee, omdat alles via WIFI loopt wat zoiezo al niet supersnel is.

Algemene indruk is toch zeer positief, vooral omdat praktisch alle formaten probleemloos worden afgespeelt, dus zeker een aanrader!

• WN-100
  • Samsung Spinpoint F1 1TB

Heb jij ook een Popcorn Hour A-110?

Reviews door de redactie