Razer Kraken 7.1 Chroma Review

Niloc Namgreb 20 september 2015, laatste update op 29 september 2015, 289 views

Razer Kraken 7.1 Chroma

Mooie grote comfortabele koptelefoon met een zeer goede microfoon, geluidskwaliteit is matig in vergelijking met de prijs en het is USB only

Pluspunten

• Uitstekende Microfoon
  • Erg comfortabel
  • Lampjes
  • Hoofdband is comfortabel en flexibel
  • Razer Synapse is fijn en simpel

Minpunten

• Geluid is alleen goed bij een select aantal muzieksoorten
  • Geluid is erg gericht op Bass en de opperhoogste tonen
  • Overprijst voor wat je krijgt
  • 7.1 surround is niet geweldig, aanrader om gewoon stereo te gebruiken
  • Heeft alleen een Gold Plated USB, had graag een analoge aansluiting met geluidskaart gezien
  • De oordoppen sluiten goed af, maar zuigen snel vacuum wat vervelend is bij constant op en af zetten
  • De kabel is stevig, maar bij aanraking hoor je heel duidelijk het geschuur in de linker oordop

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
De Razer 7.1 Chroma is een koptelefoon die erg comfortabel is, maar tegelijkertijd wat groot en zwaar is, de microfoon is uitstekend en heb me goed verstaanbaar kunnen maken bij meerdere skype sessies. daarintegen is het belangrijkste waarvoor je een koptelefoon koopt, het geluid, matig, de bass is super maar de mids zijn zwak en zodra je de koptelefoon op hoger volume afspeeld hoor je heel goed de sis in iemands stem en wordt het overwelmend. De Chroma- Lighting is leuk maar niet echt nuttig, gewoon stoer. Ik raad dit Product aan aan iedereen die een headset met een goede microfoon wilt en net als ik fanaat van alle extras die erbij kunnen zitten als lampjes en de rubberen USB aansluiting die erbij zit.

Heb jij ook een Razer Kraken 7.1 Chroma?

Gold plated USB??? ... /facepalm, direct al een teken om het product te vermijden. Thanks voor de beknopte review :-)
Geen dank! Heb de revieuw iets aangepast omdat ik nog wat vergeten was over de kabel, en heb bij een van de criteria een ster naar beneden gedaan vanwege de oordoppen die vacuum zuigen, ben naar de kapper geweest en toen merkte ik het xD