CM Storm Aluminum Gaming Series Pulse-R Review

Unknown_Jester 22 augustus 2015, laatste update op 5 juli 2016, 160 views

CM Storm Aluminum Gaming Series Pulse-R

Goede headset voor lager prijs. Mooi design en goede audio kwaliteit, zit zeer comfortabel.

Pluspunten

• Robuuste bouw / mooi design
  • Goede audio kwaliteit
  • niet te hoge prijs
  • comfortabel om de oren

Minpunten

• 2.1 headset

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 3
Ik heb de Cm storm nu al een paar maanden, en dit is een van mijn eerste gamingheadsets van een dergelijke kaliber/prijs. ik heb voornamelijk gekozen omdat iik een headset zocht die er toch goed uitziet en een duurzaam ontwerp heeft.
na een uitgebreid onderzoek ben ik op deze headset uitgekomen in de veronderstelling dat dit een goed ontwerp was en aan de eisen toekomt die ik wilde hebben. hiervoor gebruikte ik de koptelefoon Hercules HDP DJ-Adv G501, en ben ik hem hiermee gaan vergelijken.

qua audio zijn deze vijwel gelijk, goed genoeg voor mij dan teminste.....
het enige nadeel aan de audio is dat het een 2.1 stereo headset is..... had liever een 5.1 of hoger.

de microfoon is op zich erg goed, ook handig dat deze oplicht als hij aanstaat.

het ontwerp ziet er erg gaaf uit en is zoals de naam zegt voornamelijk van aluminium, dus ook stevig, hij zit erg comfortabel om de oren heen en kan ook prima op voor een langere tijd zonder zeer te doen, de bijgeleverde kabel is ook zeer fijn en heerlijk lang.
geluid gaat gewoon over de jackplug niet over usb, deze is voor de verlichting!!

UPDATE: heb hem nu al een geruime tijd en moet zeggen dat de duurzaamheid erg goed is, zit stevig in elkaar

al met al een zeer goede headset voor een niet al te hoge prijs!!!

Game Profiel : Cs:Go, DAYZ, Arma 3, ESO, TESV Skyrim.

Heb jij ook een CM Storm Aluminum Gaming Series Pulse-R?