Turtle Beach Ear Force Z22 Pro Gaming Headset PC + Mac + Mobile Review

mat1star 14 augustus 2015, laatste update op 5 september 2015, 279 views

Turtle Beach Ear Force Z22 Pro Gaming Headset PC + Mac + Mobile

Fijne en mooie headset, zeker voor gamers. Heb je een headset nodig met goeie kwaliteit, dan is deTurtle Beach Ear Force Z22 echt wat voor jouw.

Pluspunten

• Microfoon blijft lang schoon.
  • Goed afgewerkt.
  • Kabel kan zeer lang, maar ook kort.
  • Geluid is goed.
  • Kan uren op je oren blijven zonder irritatie aan de oren.
  • Ook voor mac en mobiel.
  • Kan tegelijkertijd aan je mobiel en pc aangesloten zitten

Minpunten

• Oren worden snel warm.

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik heb de Turtle Beach Ear Force Z22 al best een lange tijd en mijn ervaring met de Turtle Beach Ear Force Z22 is goed.

Wat fijn is aan de Turtle Beach Ear Force Z22, is dat het een zeer uitstekend kaste heeft met alle benodigdheden, namelijk 5 geluidsaanpassing mogelijkheden en meer. :)

Wat ook fijn is, is de kabel.Hij is zeeeeeer lang, maar er zit een klittenband dingetje omheen waardoor je hem ook gewoon kort kan houden.

Wanneer ik voor de eerste keer ben gaan skypen met deze headset met vrienden, viel ze, terwijl ik niet had gezegd dat ik de Turtle Beach Ear Force Z22 op had, dat ze mijn geluid veel fijner vonden.

Mijn eindconclusie is dat de Turtle Beach Ear Force Z22 een hele fijne headset is met goed geluid, een lange en fijne kabel, een fijn kastje en ook nog eens een mooie afwerking. _/-\o_

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force Z22 Pro Gaming Headset PC + Mac + Mobile?