Netgear Nighthawk R7000 - AC1900 Smart WiFi Router Review

graaskaas 18 augustus 2015, 333 views

Netgear Nighthawk R7000 - AC1900 Smart WiFi Router

Goede router, met zeer goed bereik.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • bereik
  • je krijgt waar voor je geld

Minpunten

• vrij groot apparaat

WLAN-bereik Score: 5
Prima router die vanuit de meterkast tot op zolder een prima bereik heeft. Ons huis is relatief nieuw huis van (2006) met dikke lagen gewapend beton, om maar aan te geven dat het een aardige prestatie is. Het standaard Ubee Ziggo modem kreeg dit niet voor elkaar.

Het modem is zo uit de doos zonder extra configuratie achter het Ziggo modem geplaatst, en werkt nu al een poos zonder problemen. Ik kan er wellicht meer snelheid uithalen als ik alles netjes in stel, maar ook zonder de meer geavanceerdere instellingen te gebruiken werkt hij als een zonnetje.

Heb jij ook een Netgear Nighthawk R7000 - AC1900 Smart WiFi Router?