Sennheiser MM 550-X Travel Bluetooth Stereo Headset Review

boobytubeNewbie 9 augustus 2015, laatste update op 8 september 2015, 200 views

Sennheiser MM 550-X Travel Bluetooth Stereo Headset

zie mijn uitgebreide review

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Tegenvallend geluid
  • Duur
  • Bluetooth verbinding hapert regelmatig
  • Accu ipv batterij

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 2
Als Sennheiser-fan is dit de eerste koptelefoon van dit merk die tegenvalt.
Geluidskwaliteit (ook met apt-x) , volume en stoorgeluid-onderdrukking werken lang niet zo goed als mijn bekabelde koptelefoons van sennheiser. Dat terwijl een prijs wordt gevraagd die schrikbarend hoog is. Verder ervaar ik zelf storingen in de bluetooth verbinding zodat het geluid zo nu en dan hapert.

NB: teruggestuurd naar Sennheiser en binnen enkele dagen een compleet nieuwe koptelefoon ontvangen die niet hapert!

Jammer ook dat deze koptelefoon op een accu werkt en niet op batterijen. Bij een lange vlucht in een vliegtuig raakt de accu leeg, dus je moet echt een tweede accu hebben.

Heb jij ook een Sennheiser MM 550-X Travel Bluetooth Stereo Headset?