Corsair Vengeance 2100 Review

GijsG 4 augustus 2015, 100 views

Corsair Vengeance 2100

Stevige draadloze headset, geluid is goed, mic is matig. Zit lekker, maar wel erg warm.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Geluid
  • Plug and play

Minpunten

• Erg warm
  • Mic
  • Ruis

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Ik had een Logitech F540, wat mij betreft nog steeds de beste draadloze headset aangezien deze met TV, PS3, XBOX en PC compatible was, buiten gewoon top geluid, goede kwaliteit en tof design. Helaas ging na een aantal jaar het ontvangst kastje kapot, en werd de headset niet meer gemaakt.

Logitech had gek genoeg geen vergelijkbaar (draadoos) model in de prijsklasse EUR 100-150, dus even verder gekeken. De Corsair Vengeance 2100 had goede reviews, en het is ook een prima headset. Geluid is goed, bouwkwaliteit is goed, eenvoudig te installeren en gebruiken.

Wat ik minder vind is de warme oorpads en de matige microfoon. Onlangs heb ik ook wat storingen en ruis gehad, maar ik weet niet waar dat aan lag. Verder mis ik het fijne bevestigende piepje van mijn Logitech als ik mijn mic wegduwde en dus op mute ging :)

Heb jij ook een Corsair Vengeance 2100?