Razer Kraken 7.1 Chroma Review

sjoerdwouter 3 juli 2015, 286 views

Razer Kraken 7.1 Chroma

Ik heb nu de razer kraken 7.1 chroma nu ongeveer een half jaartje in mijn bezit. Ben er erg tevreden over maar moest wel wat problemen op zien te lossen. het probleem met de ongemakkelijke hoofdband kon ik gelukkig gemakkelijk oplossen.

Pluspunten

• uitstekende 7.1 kwaliteit
  • erg mooi uiterlijk
  • goede mic

Minpunten

• lastige hoofdband
  • kabel zorgt voor ruis

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Ik heb nu de Razer Kraken 7.1 chroma nu ongeveer een half jaartje. Ben er erg tevreden over maar moest wel wat problemen op zien te lossen. Het probleem met de ongemakkelijke hoofdband kon ik gemakkelijk oplossen door het zo op mijn hoofd te plaatsen zodat ik er geen last meer van had. Maar het ruisje dat werd veroorzaakt daar dat de kabel tegen je trui heen en weer ging kon ik niet oplossen. Gelukkig naar een tijdje hoorde ik het niet eens meer en was ik bijna vergeten om dit punt te noemen.
Als vergoeding tegen deze nadelen krijg je wel een uitstekende gaming headset. De headset ziet er niet alleen niet geweldig uit maar is het ook. ik speel vooral Battlefield 4 en ik kan precies horen waar de vijandelijke troepen zijn dankzij de 7.1 surround sound. Nu kunnen mijn vrienden mij normaal verstaan door de mic die een handig mute knopje heeft.

Heb jij ook een Razer Kraken 7.1 Chroma?