Sennheiser PC 363D Surround Sound Gaming Headset Review

ABCDimiGamesNewbie 2 juli 2015, laatste update op 2 juli 2015, 555 views

Sennheiser PC 363D Surround Sound Gaming Headset

Dit is een ONGELOOFLIJK GOED headset. De bouwkwaliteit is uitstekend. De microfoon heeft geen ruis en geeft 99,99% CLEAN GELUID. De headset heeft ook MOOI geluid. Je hoort de laagste tot de hoogste geluiden! Als laatste vind ik de Dolby surround sound ook SUPER FIJN en ook HEEL GOED! :D

Pluspunten

• Zeer goede bouw kwaliteit
  • Mooie Dolby Surround sound!
  • De microfoon is ongelofelijk goed voor het opnemen van video's
  • De headset zit lekker op je hoofd als je lang wilt gamen (ik game meestal 4 uur)
  • De headset is erg flexibel
  • De headset (dat ding waarmee je een headset groter maakt) kan ook heel groot worden voor een groot hoofd
  • Misschien is het merk niet zo bekend voor jullie maar het is een zeer goed merk!
  • De headset is niet super mooi maar ook niet lelijk een gemiddeld design

Minpunten

• Aan de dure kant (zelf vind ik het waard om te kopen)
  • De headset is niet super mooi maar ook niet lelijk een gemiddeld design

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Dit is een ONGELOOFLIJK GOED headset. De bouwkwaliteit is uitstekend. De microfoon heeft geen ruis en geeft 99,99% CLEAN GELUID. De headset heeft ook MOOI geluid. Je hoort de laagste tot de hoogste geluiden! Als laatste vind ik de Dolby surround sound ook SUPER FIJN en ook HEEL GOED! Als laatste vind ik het superfijn dat het ook achtergrond geluid filter heeft!

Heb jij ook een Sennheiser PC 363D Surround Sound Gaming Headset?

Reviews door de redactie