Razer Tiamat 7.1 Review

dst5216 2 juli 2015, 202 views

Razer Tiamat 7.1

Het idee en al in al zou geweldig zijn, maar dat is niet het geval.

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • het idee is ook goed
  • zit heel erg comfortable

Minpunten

• microfoon is geen cent waard.
  • veel kinder ziektes
  • als alles werkte naar behoren, maar dat is niet het geval

Features Score: 1
Opnamekwaliteit Score: 1
Het idee en al in al zou geweldig zijn, maar dat is niet het geval.
Na het rond zoeken op het internet en eigen ervaring, is het gewoon troep. Ik moet toegeven het is jammer, ik had graag iets beters willen zeggen. Microfoon binnen een dag stuk, je moet een redelijk duur geluidskaart hebben om 7.1 te testen. Ik heb xonar phoebus gebruikt en nog steeds klinkt 7.1 als een drol die moeilijk doorgespoeld wil worden.

nogmaals; geweldig idee, design is ook ontzettend strak (al zou je dat niet denken wanneer je de foto ziet) en zit heel lekker. Maar absoluut niet zijn geld waard, helaas.

Heb jij ook een Razer Tiamat 7.1?

Als ik dit allemaal zo lees, dan geloof ik ook niet echt dat je er moeite voor gedaan hebt of dat je weet wat je doet.

Als de microfoon binnen n dag stuk is, dan ga jij niet behoorlijk met je randapparatuur om... Het kn natuurlijk pure pech zijn, maar dat lijkt me sterk.
Verder is geloof ik alles aanwezig in de meeste moederborden om 7.1 zonder veel extra poespas te kunnen gebruiken, weet je zeker dat je alles goed gedaan hebt? Zowel qua drivers (Razer Synapse?) als de rest?
zou pure pech kunnen zijn, wie weet. maar er zijn meerdere reviews die mijn mening ondersteunen.

ik heb ook nog eens specific voor de razer tiamat 7.1 een asus xonar phoebus gekocht.
en de een na de ander ging stuk op dit ding. ik heb er niet mee zitten smijten, heb er onderhand 190 euro + 150 euro betaald... lijkt me sterk dat ik met de product als een slons aan de gang ga.

de drivers zelf zijn best voor de hand...

maar zoals ik zij, vindt het echt jammer. het leek allemaal het geld waard, maar als ik op de eerste twee dagen al problemen mee heb (kinderziektes en defect). Dan kan ik er ook niet meer van maken dan dat het is.