CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Review

TheyCallMeSick 30 juni 2015, 145 views

CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset

Het geluid klonk best goed Maar met drivers doen ze het prima maar na een tijdje stoppen die ermee ofzo. Bass doet het dan niet meer. Lampjes doen het dan niet meer. ( Ook op de meegeleverde console )

Pluspunten

• Geluid klinkt prima
  • Drivers zijn duidelijk ( maar kappen er na een tijd mee )
  • Microfoon klinkt redelijk

Minpunten

• Valt uit elkaar
  • Drivers zijn nodig
  • Drivers zijn slecht en stoppen er mee na een tijd

Features Score: 1
Opnamekwaliteit Score: 3
Het geluid klonk best goed
Maar met drivers doen ze het prima maar na een tijdje stoppen die ermee ofzo.
Bass doet het dan niet meer.
Lampjes doen het dan niet meer. ( Ook op de meegeleverde console )
Microfoon valt uit elkaar:
Als je te vaak de microfoon op en neer doet om je microfoon te muten gaat er in de headset een schroefje los. Deze is vreselijk om weer terug vast te schroeven (Rare plastic trigger die in de headset zit om je microfoon daadwerkelijk te muten gaat los.) En als je te vaak je microfoon op diezelfde manier mute valt je microfoon er na een tijdje gewoon spontaan uit.

Conclusie: Ik heb de headset terug gegeven bij de winkel waar ik hem vandaan heb.
Gebruiksduur : 3-4 maanden (Zeer korte gebruiksperiode)

Voor vragen stuur me maar een bericht

Heb jij ook een CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset?

Hoi TheyCallMeSick,

Dit gaat gewoon heel duidelijk om een kapotte/defecte CM Storm Sirus. Dit kan ieder product wel eens overkomen. Ik neem aan dat je een nieuwe headset het ontvangen na RMA? Laat met het even weten met een PBtje.

Groetjes, Pim
Ik heb al een andere gehad. Had precies hetzelfde probleem behalve de microfoon die er random uit viel. De drivers zijn gewoon bagger heb meerdere reinstalls van de driver en van mn OS gedaan
Ik heb de CM Storm Sirus al sinds 2011. Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Misschien 'als je de headset nog in bezit hebt' kunnen we het samen inzichtelijker maken.
Ik was niet de enige die deze headset had ook mijn neef had deze headset en ook hij had hetzelfde probleem