Specificaties Surround geluidsweergave - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Headset G930 Review

Melih 23 mei 2015, laatste update op 24 juni 2015, 199 views

Logitech Wireless Gaming Headset G930

Helaas werkt de software niet met alle PC's.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit (Als je LGS hebt)
  • Design
  • G-Buttons
  • 7.1 mogelijkheden (Als je LGS hebt)

Minpunten

• Zware headset
  • Handleiding: ''Gaat 10 uur mee'' -> ''Na 1 minuut krijg ik melding dat batterij nog maar 2 uur tijd heeft'' (Na 1 maand)
  • Duur
  • Matig bereik (Niet 12 meter zoals aangegeven op hun website)
  • Lamp aan/uit indicator op mic werkt soms niet goed
  • Aan- of Uitzetten gaat soms moeizaam

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Ik had op de Logitech forum mijn probleem opgeschreven, dit is al jarenlang zo.
En ontkennen dat het aan de software ligt.

Ik wou het hier ook even laten weten.

Ik heb geluids kwaliteit extreem slecht gegeven omdat het ook zo is, behalve als je de software tot werken kan krijgen.

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Headset G930?

Daar zijn we dan, 1 maand later...

Batterij gaat maar 2 uur mee i.p.v. 10 uur als beloofd.
heb dat ook zelfde probleem
Geen idee of je hem nog hebt, maar het batterij probleem is eigenlijk een slechte soldeerverbinding.
Het is de micro-usb aansluiting in de headset. Die zijn van rand-debiele slechte kwaliteit. Oplossing is hem openschroeven en die 4 soldeerpuntjes zelf weer vast te solderen. Mijn broertje had dit probleem ook, na het solderen ging de status van bijna leeg naar volledig vol.

[img]http://cdn.overclock.net/c/c7/c70df357_ibab0Qyk7lmpU1.png[/img]

Die in het rood zijn de probleem gevallen.