Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse Review

jeffreyfw 11 mei 2015, laatste update op 11 mei 2015, 345 views

Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse

Bij deze mijn eerste review op tweakers, met name omdat deze muis het waard is!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Eenvoud m.b.t. het instellen
  • Aantal knoppen (genoeg maar geen overkill)
  • Afstemmen op ondergrond
  • Uitstekende sensor
  • Ligt erg fijn in de hand

Minpunten

• Tot nu toe geen...

Ik heb deze muist aangeschaft na heel lang zoeken, reviews lezen en vergelijken.
Het is mijn eerste game-muis, gekocht omdat ik sinds een week eindelijk een degelijke game-pc heb gekocht. En daar hoort natuurlijk goede equipment bij.

De muis voelt ontzettend ergonomisch aan. Door de vorm maar zeker ook de indeling van het gewicht wat naar eigen smaak aan te passen is.

Verder is hij ontzettend accuraat. De 12.000 dpi zal ik nooit gebruiken, niet eens in de buurt, maar daarom heb ik hem ook niet gekocht :-) Hij reageert snel en precies, en dat is wat je verwacht van een game-muis. Samen met de goed uitgedachte ergonomie maakt het mij erg blij deze muis gekocht te hebben.

Samen met de Steelseries Qck+ ben ik aan een nieuwe game-tijd begonnen. Niet om uren en uren per dag te gamen, maar om zwaar te gaan genieten van de fijne gameplay die ik ermee ga beleven.

-> Op een aantal fora kwam ik slechte ervaringen tegen m.b.t. de g502 i.s.m. de Qck+. Ik wil er bij deze mijn ervaring tegenover zetten want het werkt mijns inziens prima.

Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse?