Razer Kraken 7.1 Review

keesvaneijk 17 april 2015, 279 views

Razer Kraken 7.1

GEWELDIGE Headset met FANTASTISCHE MICROFOON

Pluspunten

• Microfoon ruist bijna niet door USB aansluiting
  • 7.1 geluid
  • Microfoon weg te stoppen
  • Je zit in je game (geen contact met buitenwereld)
  • Robuust gebouwd
  • Goede kwaliteit
  • werkt op ps4

Minpunten

• Had goedkoper gekunnen(kan altijd namelijk)
  • werkt niet op ps3 (kan een nadeel zijn voor console players)
  • als je op het kabeltje tikt hoor je het in je linker oor maar dit is niet merkbaar als je een leuk spel speelt

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 5
Ik vind het een geweldige headset.
Waarom vind ik het een geweldige headset?
De microfoon ruist bijna niet door de usb aansluiting.
Het 7.1 geluid is geweldig in fps games.
De bas is beetje OP (overpowed) maar kan natuurlijk lager gezet worden.
Het is een robuuste headset van hoge kwaliteit!
Als ik Far Cry 4 speel. Voelt het na 4 uur gamen alsof ik 15 minuten heb gegamed(of dit goed is voor je?)
Zijn er ook nadelen aan?
De kabel geeft een ''DOEK'' geluid als je er op tikt. (maarja waarom zou je op een kabel tikken?) 8)7 ik zag dit in veel reviews als minpunt.
Als je op je headset slaat hoor je ook een ''DOEK'' (wist geen betere uitdrukking) geluid. (vraag me eigenlijk ook af waarom je op je headset zou slaan) 8)7

Heb jij ook een Razer Kraken 7.1?