Mitac Mio 168 Review

Alper587 20 juli 2005, 752 views

Mitac Mio 168

Pluspunten

• Uitstekende Route navigatie systeem
  • Compact en zr mooie design
  • Accu gaat lang mee
  • Scherp en helder beeld

Minpunten

• geluid

Veelzijdigheid Score: 5
Heb de MIO 168 met GPS sinds bijna 1,5 maand. De GPS ontvanger is sterk genoeg en we kunnen overal naar toe. Tom tom werkt er perfect mee! Ook Route 66 loopt als een trein. We gebruiken het voor in de auto, als we ver uitgaan.

Verder gebruik ik hem als rekenmachine en om wat bestanden op te slaan voor school. Het past makkelijk in mijn jaszak. Als ik hem 5 uurtjes aan de lader hang, kan ik er nog 4 dagen mee rondlopen. Het beeld is ook erg helder en scherp.

Ik heb er nog mp3 bestanden op gezet. Het geluid is wél goed, maar niet super. Dat kunnen ze wel wat opkrikken bij de volgende mio's.

Video bestanden speelt hij zonder moeite af, en het beeld is mooi scherp en duidelijk!

Heb jij ook een Mitac Mio 168?