Specificaties met 160GB harde schijf - Bekijk alle specificaties

Humax iPVR-9200C Review

topgun01Newbie 8 april 2009, laatste update op 8 april 2009, 869 views

Humax iPVR-9200C

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • 2 tuners
  • PiP
  • automatisch opname wat je kijkt

Minpunten

• Het enige negatieve is misschien de opstarttijd van het apparaat, dat zou wel een seconde sneller kunnen ;-)

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van deze Humax en ik ben er heel erg tevreden over, ben er zelfs zo enthousiast over dat mensen met wie ik erover praat erover denken om zelf ook zo'n Humax aan te schaffen O+ !
Programma's opnemen is heel eenvoudig (in ieder geval op korte termijn), dit kan nl. via de Guide, even OK klikken en het staat in de timer. Je kunt in het menu zelfs aangeven hoeveel minuten de Humax eerder moet beginnen en / of later moet stoppen met opnemen, zo voorkom je dat je iets mist bij eerder beginnende of kort uitlopende programma's. Verder is het natuurlijk geweldig dat je op pauze kunt drukken als bv. de telefoon gaat en daarna vrolijk verder kunt kijken zonder iets te missen, je krijgt zelfs netjes in beeld hoeveel je achterloopt op de actuele uitzending. Ook het feit dat hij opneemt wat je kijkt (daar wordt die 13GB voor gebruikt waar in vorige review over wordt gesproken) is handig, iets niet goed verstaan of iets nog eens bekijken? Gewoon ff terugspoelen!
Kortom: _/-\o_

Heb jij ook een Humax iPVR-9200C?