Steelseries Spectrum 7xB Review

sj31 13 maart 2015, laatste update op 2 april 2015, 269 views

Steelseries Spectrum 7xB

Heb heel lang geleden een Xbox 360 gehad, de headset werkte goed tot op een gegeven moment de headset niet meer aan wou of heel erg kraakte en daarna uit ging. Ik zou hem dus niet aanraden

Pluspunten

• Niet irriterend op je hoofd
  • Goed geluid (Als hij werkt)
  • Draadloos

Minpunten

• Snel kapot
  • Draadloos werkt slecht

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Heb een lange tijd een xbox 360 gehad, hiervoor had ik eerst een standaard headset. Hierna ging ik kijken voor een gameheadset en kwam ik uit bij de Steelseries Spectrum 7XB. Ik heb hier een lange tijd samen met mijn vrienden fijn mee gegamed, totdat op een gegeven moment mijn headset begon te storen en er van het ene op het andere moment een vervelende piep uit de headset kwam. Hierna viel de headset telkens uit, als ik hem aanzetten kwam er net zo'n vervelen piep als eerder maar hierna viel de headset gelijk weer uit, zo super vaak geprobeerd om hem opnieuw aan te zetten. Maar helaas telkens hetzelfde resultaat. Toen gedacht dat het aan de batterijen lag, maar nee hoor. Contact opgenomen met de support van Steelseries. Moest uiteindelijk de headset opsturen naar Denemarken (hier zit het hoofdkantoor). Enige tijd niks gehoord, uit het niets kreeg ik thuis een grote doos met allemaal Steelseries stickers erop. Opengemaakt en er zaten 2 Nieuwe Headsets in. Later kreeg ik nog een doos met de oude waarschijnlijk dus defecte headset terug. Na 2 weken gebruik te hebben gemaakt van een van de nieuwe headset's ging deze ook kapot met dezelfde klachten. Heb dus nog 1 ongebruikte steelseries headset maar doe er niks meer mee

Conclusie: Ontevreden over de tijd dat de headset meegaat, voor deze prijs had ik beter verwacht. Desondanks, toen ik geluid had was het goede kwaliteit voor draadloos. Ik zou de headset niet aanraden bij anderen

Heb jij ook een Steelseries Spectrum 7xB?