Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1 Review

Mr. Eggbird 24 februari 2015, 382 views

Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1

Een wireless headset met goed geluid maar iets mindere looks

Pluspunten

• Bouw
  • Geluid (7.1)

Minpunten

• (Storing)

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Deze headset heb ik gebruikt op de PC en PS3, zowel online als offline.

Ten eerste is hij stevig gebouwd en is comfortabel. Doordat hij goed gebouwd is, is hij echter wel wat aan de 'zware' kant. Ook is de uitstraling erg back to the basic, doordat hij helemaal zwart is en geen speciale details heeft.

Het geluid is erg goed. Het geluid is vol, de bas is overweldigend en 7.1 Surround Sound is natuurlijk altijd mooi mee genomen. Je kan het volume vanaf de headset aanpassen, al stond hij op het laagst al bijna te hard voor mij. Op de PS3 krijg je ook notificaties te zien als je iets aanpast zoals de batterij of het volume. Ook kan je via de headset de balans van het geluid tussen ander spelers online en het spel aanpassen, evenals surround sound aan en uit zetten.
De headset word via een bluetooth dongle verbonden met je PS of PC. Dit is zowel een voordeel (draadloos) als een nadeel daar direct meer over.

Het enige nadeel wat ik heb ondervonden, is dat hij heel erg stoort met signalen. Hierdoor krijg je soms rare geluiden te horen, en stoort hij het wifi-netwerk. Dit probleem had ik echter alleen als ik op de PlayStation speelde, op de PC had ik nergens last van.

Ook vond ik de prijs eigenlijk te duur. Maarja Sony heeft altijd leuke game-reclames, je weet hoe dat gaat. De headset is oké, maar voor de zelfde prijs zijn er betere headsets.

Mr. Eggbird out...

Heb jij ook een Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1?