Steelseries Siberia V2 Heat Orange Edition Review

Kaasbroodje17 21 februari 2015, laatste update op 21 februari 2015, 190 views

Steelseries Siberia V2 Heat Orange Edition

samengevat : chille headset

Pluspunten

• hele goeie bouw kwaliteit
  • mooi ''game'' geluid
  • zit lekker, je kunt er wel 5 uur mee gamen zonder dat je oren pijn gaan doen
  • redelijke software
  • goeie microfoon als je hem wel op afstand haalt want anders klinkt hij slecht
  • grote oren!
  • bij CoD kun je voetstappen heel goed horen naar mijn mening

Minpunten

• als je je geluid ZACHT zet kan je een klein ruisje horen
  • kabel kan opkrullen
  • de software van steelseries crasht sporadisch

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
ik heb dit ding gekocht nadat mn tritton kunai kapot ging na 2.5 jaar en ik moet zeggen dit ding is chill. hij is stevig, groot, zit lekker, mooi geluid bij gamen. het is gewoon alles in een. maar voor muziek is hij niet al te goed maar dat is vergeleken met mn 8000 euro geluidsinstallatie. als je het aan mij vraagt is dit gewoon een een goeie headset

Heb jij ook een Steelseries Siberia V2 Heat Orange Edition?