Logitech Harmony Ultimate Review

melvindevries7 12 februari 2015, 68 views

Logitech Harmony Ultimate

Ik er op dit moment 4 apparaten mee. Naast functioneel ziet het apparaat er mooi uit. Ligt lekker in de hand en is volledig met je duim te bedienen. Het touchscreen werkt snel en past zich automatisch aan naar welk apparaat je gebruikt. Kortom, mooi en makkelijk

Pluspunten

• Touchscreen voor play,foward en reverse
  • Menu past zich aan naar welk apparaat je gebruikt
  • Mooi design
  • Veel mogelijkheden qua aantal apparaten

Minpunten

• Linken met PS3 werkt NOG niet lekker
  • Installatie moet nog steeds via de PC en werkt online niet lekker

Configuratie Score: 3
Dit "alles in 1" apparaat is van alle markten thuis. Alles met een infrarood signal is te besturen. Bij mij in huis bestuur ik er op dit moment 4 apparaten mee. Naast functioneel is ziet het apparaat er ook mooi uit. Hij ligt lekker in de hand en is volledig met je duim te bedienen. Het touchscreen op de afstandsbediening werkt snel en past zich automatisch aan naar welk apparaat je bestuurd. Zo heb je alle zenders meteen op je begin scherm staan als je tv gaan kijken. Ik moet wel zeggen dat ik had verwacht dat hij makkelijker te installeren zou zijn. Je moet nu eerst een app op je laptop installeren voordat je hem kan instellen, ik heb de online functie een aantal keren geprobeerd maar dat werkte niet goed. Vroeger was dit ook al zo. Ik had verwacht, nu dit een nieuw model is dat je in iedergeval niet afhankelijk zou zijn van een computer. Al met al is het gewoon een goed apparaat als hij eenmaal werkt.

Heb jij ook een Logitech Harmony Ultimate?