Logitech Harmony Ultimate - Reviews

Logitech Harmony Ultimate Review

Wim ThuisNewbie 9 februari 2015, 342 views

Logitech Harmony Ultimate

Een heel leuk ogend product, de (advies)prijs is naar mijn idee te hoog. De afstandsbediening ligt fijn in de hand, Alle apparaten in mijn huis werken op deze afstandsbediening, zelfs mijn (oude) Sony surroundset. De vormgeving en materiaalgebruik is gewoon uitstekend,

Pluspunten

• Goede afwerking van hoge kwaliteit
  • Gemakkelijk leren van de aanwezige apparaten
  • Goede ondersteuning door het te installeren prgramma
  • De app voor android werkt ook perfect op alle apparaten

Minpunten

• De adviesprijs vind ik aan de hoge kant

Configuratie Score: 4
Een heel leuk ogend product, de (advies)prijs is naar mijn idee te hoog.
De afstandsbediening ligt fijn in de hand, mijn vrouw vond het ook een fijne afstandsbediening qua handzaamheid.
Alle apparaten in mijn huis werken op deze afstandsbediening, zelfs mijn (oude) Sony surroundset.Alleen jammer dat je de menus niet aan kunt passen zodat je het zelf kunt indelen. Jammer dat er verder naar mijn idee iets te weinig fysieke knoppen zijn voor de bediening, naar mijn idee iets handiger.
De configuratie van het geheel duurt wel eventjes wat voor sommige mensen een struikelblok kan vormen voor de aanschaf. Plug 'n play apparaat of software op de afstandbediening voor het aanleren van de aanwezige afstandbedieningen was misschien ook een optie geweest.
Ik moest toch mijn Sony surround en mijn LG tv handmatig toevoegen hoewwel mijn tv onder een andere type aanduiding ook werkte.
De vormgeving en materiaalgebruik is gewoon uitstekend, geen slap plastic maar degelijk materiaal.

Aanwezige apparaten:

LG TV 40LV35
Sony Surround TA-VE 110
LG BP540
Amino settopbox
Xbox 360 250Gb
Xbox One

Heb jij ook een Logitech Harmony Ultimate?

Die staat er op, Wim. Je kunt met de IR- ontvanger onder op de afstandsbediening nieuwe codes inleren. Dit doe je door de originele afstandsbediening er op te dichten en de betreffende knop in te drukken.