Umi Zero Zwart Review

Metalcored00d 31 januari 2015, 283 views

Umi Zero Zwart

Ik ben zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van dit product en ben nog maar eens overtuigd van de capaciteit van de lowcost chinese smartphones tegenover wat we hier in Europa kunnen krijgen. Dit toestel gemakkelijk de meeste midrange merkproducten weg!

Pluspunten

• Software updates; bugs worden regelmatig door de fabrikant opgelost
  • Dun design
  • Snelle octa-core @ 2GHz!!
  • Geen plastieken achterkant!

Minpunten

• Geen custom ROMS beschikbaar momenteel
  • Grote bezel

Deze smartphone zit heel sterk qua verhouding prijs-kwaliteit. Net als de iPhone beschikt dit toestel over een volledig metalen behuizing, en zoals de 4S, een glazen voor- en achterkant. De SIM-slots zitten aan de rechterkant en maken plaats voor 2 Micro-Simkaarten.

Echter, het unieke design zorgt ervoor dat je de tweede SIM kan gebruiken om een Micro-SD kaart tot max. 64GB in te stoppen, super!

Het scherm is een Full HD Samsung Amoled, dus zwart is effectief zwart! Echt een plezier om op te kijken.

De software lijkt sterk op stock android 4.4.2, maar wordt desondanks goed door de fabrikant bijgehouden. Zo zijn er de laatste maand al 2 updates verschenen die de batterij en de respons van het scherm aanzienlijk hebben verbeterd!

Ik had graag 4G in dit toestel gezien, maar ik stel me tevreden met de 3G, waarmee ik gemakkelijk tot 15Mbps binnenshuis haal.

De 2GB Ram en de Octa-Core MTK6592T zorgen ervoor dat alles prima loopt.

De 2750 mAh batterij stelt met de laatste update zeker niet teleur! Ik sleur 2,5 dagen uit dit toestel met gemiddeld gebruik.

Heb jij ook een Umi Zero Zwart?