Logitech V220 Review

Richi E. 26 maart 2009, 384 views

Logitech V220

Pluspunten

• Goedkoop
  • Licht
  • Compact en draagbaar
  • Goede grip van scroller
  • Goede grip van muis dankzij de zijkant
  • Muis schakelt uit wanner de dongle erin wordt geschoven

Minpunten

• Te klein voor langdurig gebruik
  • De dongle is nog van het formaat USB stick

Toen ik vorig jaar september een nieuwe laptop had aangeschaft, vond ik het ook wel tijd worden voor een nieuwe muis. Omdat ik veel mobiel werk moest de muis compact zijn en makkelijk mee te nemen. Na een kleine zoektocht ben ik toch voor de Logitech V220 gegaan.

Mijn voornaamste reden was het formaat van de muis en de prijs. In vergelijking met de VX Nano en de VX Revolution is deze muis gewoon een stuk goedkoper.

Nu ik deze muis een aantal maanden heb gebruikt kan ik concluderen dat het een erg mobiele en degelijke muis is. Wel stoor ik me vaak aan het feit dat de muis eigenlijk iets te klein is. Wanneer je grote handen hebt, is de muis soms moeilijk te bedienen. Daarom werk ik thuis soms ook met een oude muis, omdat dit op de lange termijn gewoon een stuk fijner werkt.

Maar voor mobiel gebruik is deze muis zeker een aanrader. Hij voelt stevig aan en de scroller heeft veel grip. Doordat de muis aan de zijkant is voorzien van een soort rubber heb je er een goede grip op.

Conclusie: Goede muis, maar voor langdurig gebruik te klein.

Heb jij ook een Logitech V220?