WD Blue WD800JB, 80GB - Reviews

Specificaties 80GB • 3.5" HDD (ATA) • 7.200rpm - Bekijk alle specificaties

WD Blue WD800JB, 80GB Review

Huppie 12 juli 2005, 547 views

WD Blue WD800JB, 80GB

Pluspunten

• Prima prijs
  • Weinig herrie
  • Weinig warmte

Minpunten

• Geen

Ik heb al zo'n 2 jaar een paar (2 dus) van deze schijven in gebruik. 1 als bootschijf, de ander voor 'data-opslag'. Ze hebben sinds de dag van aanschaffen altijd goed gewerkt en dat doen ze nog steeds. Op het moment van schrijven voorzien ze m’n thuisservertje van de nodige opslagruimte en ik neem aan dat ze dat nog wel even blijven doen.

In een combinatie van 2 onder elkaar heb ik ze nooit extra moeten koelen dus wat dat betreft valt de warmteproductie mee. De geluidsproductie is hierbij zeker acceptabel.

Prima schijf, als ik ooit nog extra opslag wil hebben haal ik er rustig nog 1, voor de prijs hoef je het niet te laten. Iedereen die nog een nieuwe opslagschijf nodig heeft kan ik deze zeker aanraden.

Heb jij ook een WD Blue WD800JB, 80GB?