Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset Review

m.m.e.k. 5 januari 2015, 214 views

Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

dit is mijn eerste review heb je nog tips ik hoor ze graag

Pluspunten

• comfortabel
  • goede mic

Minpunten

• voelt een beetje goedkoop aan

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 3
de G430 is een echt een je geld waard voor een een 70 heb je een surround sound 7.1. de mic is ook goed hij is niet helemaal perfect maar wat verwacht je ook voor die prijs. het is een aanrader voor een wat goedkopere headset en je wilt er geen paar honderd euro kwijt aan zijn. de meegeleverde software is zeer duidelijk het is ook te gebruiken voor andere randapparatuur van G serie. mijn conclusie is heb je niet zoveel te besteden dan is G430 echt een aanrader.

heb je hem zelf ook en wil je er wat over kwijt schrijf het in reacties

ik hoop dat ik je keuze wat versimpelt

Heb jij ook een Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset?