Sharkoon Shark Zone H10 Review

KevinR93Newbie 28 december 2014, 868 views

Sharkoon Shark Zone H10

Heb hem net een week, erg weinig over te klagen. Er zit wat weinig bass in de speakers, dus mocht je hier liefhebber van zijn raad ik je aan wat anders te zoeken, verder is het een hele goede, degelijke headset.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Goed geluid, zowel uit de speakers als in de mic
  • Zit erg lekker
  • Mooi uiterlijk
  • Erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Wat weinig bass, mocht je hiervan houden

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
De kwaliteit van het geluid is bij zowel de speakers als de microfoon goed. Ook de kabel van 2,5 meter met bediening voor het geluid en het dempen van de mic is erg makkelijk.
De headset zit erg comfortabel; hij valt goed over je oren, en er zit een lekkere zachte laag over de hoofdband zodat je hier ook totaal geen last van hebt.
Kortom, voor deze prijs is deze headset zeker het overwegen waard.

Heb jij ook een Sharkoon Shark Zone H10?

ik had zelf na een paar maanden dat de kabel kapot ging, had jij dit probleem ook?
Nee eigenlijk niet. Heb hem nu een half jaar onder normaal gebruik, niet heel intensief, maar hij ziet er op wat gebruikerssporen na nog als nieuw uit. Alles werkt ook nog gewoon volledig naar behoren.