Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset - Reviews

Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset Review

superpimman 13 december 2014, 367 views

Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

ik heb deze headset vorig jaar gekocht 1 keer vervangen. Ik wil nu een review schrijven omdat dit een goede degelijke headset is. Zonder al teveel toeters en bellen en 7.1 is echt handig voor fps gamers.ik heb een goede ervaring mee en ik gebruik de headset nog.

Pluspunten

• goed geluid en digitaal 7.1 surround sound
  • stevige headset kun je een paar keer laten vallen
  • kost niet heel veel voor de kwaliteit

Minpunten

• de mic is redelijk maar niet goed genoeg vind ik
  • je draad raakt snel in de knoop
  • na een jaar ongeveer gaat ie een beetje vekleuren

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 2
de headset is heel makkelijk te gebruiken het is een usb. Plug en play headset en zit heel comfortabel voor langere tijden. En een hele goede reden om de headset te kopen is om 7.1 surround sound.Want voor mij een fps gamer is het fijn om de vijand van achter te horen komen. Dat was mijn review de headset heeft een goede prijs kwaliteit verhouding

Heb jij ook een Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset?