Specificaties Surround geluidsweergave - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Headset G930 Review

siretrasher 21 november 2014, 243 views

Logitech Wireless Gaming Headset G930

Deze headset is qua comfort en geluid de beste die ik heb gehad. Het was ook de duurste waardoor de prijs/kwaliteit iets onder de maat is (Zie review). Materialen mogen beter.

Pluspunten

• Comfort
  • Geluidskwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • Batterijduur (Je kunt er zeker een hele avond en nacht op gamen. Top!)
  • Zeer goede microfoon

Minpunten

• Leer oorschelpen laat na 1-2 jaar los
  • USB aansluiting heeft bekend probleem waardoor opladen niet meer lukt
  • hoofdband te dun en van hetzelfde leer.

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
De batterijen gaan lang genoeg mee om een avondje lekker te gamen en zelfs bij LAN Parties houdt hij het zeker 7-10 uur vol.
Na 2 jaar begonnen bij mijn headset de gebreken zich te introduceren. Het flinterdunne nepleer bladerde van de oorschelpen en hoofdband af. En sinds vandaag heeft de usb aansluiting geen goede connectie meer. Ik moet de oplaadkabel een beetje naar beneden drukken zodat deze goed oplaad. Ook is de hoofdband aan de dunne kant deze had van mij iets breder gemogen zodat deze wat comfortabeler zit. Soms verschuift de hoofdtelefoon een beetje en kom je tegen het harde plastic aan. Dat voelt niet prettig. Overall een prima hoofdtelefoon voor een ietwat te hoge prijs. Ik verwacht van een hoofdtelefoon van 80 euro

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Headset G930?