Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset Review

livai111 12 november 2014, laatste update op 12 november 2014, 348 views

Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

Goedkope goede headset!!!

Pluspunten

• licht
  • gaat niet pijn aan je hoofd doen.
  • mooie software

Minpunten

• usb gaat snel kapot

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
lekkere headset kan er lekker veel uren mee gamen
geen opmerkingen het is gewoon dik waard voor je geld.

Heb jij ook een Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset?

Geen opmerkingen, het is het gewoon waard, maar de usb gaat snel kapot. huh? de USB connector is in dit geval een dingetje van 10 centimeter, wat kan er nou snel stuk aan gaan? Doet het hier al dik een jaar prima.
bij mij was het na 1 maand van binnen denk ik iets kapot gegaan maarja das het probleem ook niet nieuwe kost ook maar een paar euro :D
"nieuwe kost ook maar een paar euro"
ok mis ik iets dan ? zie toch echt 70+ euro bij de prijs staan. of bedoel je dat je hem terug heb gebracht en een nieuwe heb gekregen met bijbetaling ?

*edit*
Ok helder. een usb converter dus. dat zou ook raar zijn als je een positieve review schrijft terwijl de headset al na een maand niet meer bruikbaar was.

[Reactie gewijzigd door knightofn1 op 13 november 2014 09:13]

ik bedoel dat usb convertertje