HP Deskjet D2360 (A4, USB) Review

Hooglander1 15 maart 2009, laatste update op 15 maart 2009, 453 views

HP Deskjet D2360 (A4, USB)

Pluspunten

• prijs
  • grootte van het product

Minpunten

• geluidsproductie

Inktverbruik Score: 3
Muziekweergave Score: 3
Afdruksnelheid Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 3
Als student op kamers heb je niet altijd een printer nodig, maar toch kan het af en toe erg handig zijn. Toen deze printer in de aanbieding was bij de winkel voor een spotprijsje hoefde ik dan ook niet lang na te denken voordat ik deze printer kocht.

Wat kan je verwachten van deze printer?

Verwacht een simpele kleurenprinter. Niets meer. De kwaliteit is redelijk, maar foto's zou ik er absoluut niet mee uitprinten. Voor af en toe een verslagje met grafieken voldoet het prima.

Voor de karige student zijn ook alle kabels bijgeleverd, inclusief de USB kabel, dus alles werkt out of the box. Tevens is hij lekker klein, zodat je alles makkelijk op kan bergen.

Overige

De bijgeleverde software is zoals vrijwel alle HP software vrij log, maar daar heb je als je gewoon een printje wil maken weinig last van.

De inktcartridges geven netjes aan dat ze leeg zijn, al vond ik zelf deze melding aan de late kant komen, want af en toe kreeg ik al vrij rare zwarte strepen.

Ik zou deze printer eigenlijk alleen aanraden, omdat hij zo verschrikkelijk goedkoop is. Ieder die er meer mee wilt doen dan alleen wat simpele printjes maken, laat deze printer staan en ga op zoek naar een beter alternatief.

Heb jij ook een HP Deskjet D2360 (A4, USB)?

misschien kun je er nog een paar foto's aan toevoegen?
Gedaan.

Er is verder vrij weinig over deze printer te vertellen, want als je meer wilt dan alleen printen, dan moet je deze echt laten staan.
Opvallend als je het mij vraagt. Ik ben exact het tevenovergestelde gewent.