Specificaties Surround geluidsweergave - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Headset G930 Review

Kevin112 22 september 2014, laatste update op 11 december 2014, 225 views

Logitech Wireless Gaming Headset G930

headset gaat nog niet eens een jaar mee. Ik heb nu al 2 headsets gekregen via garantie, nu heeft mijn 3de headset ook al defecten : zoal dat de verbinding continue uitvalt, en dat ik nog maar aan een kant geluid hoor. De macro knoppen hebben nooit goed gewerkt.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• Kan geen jaar meee
  • Prijs veels te duur
  • Verbinding valt regelmatig weg
  • Soms heeft de headset tijd nodig om geluid te krijgen bij opstarten van windows

Opnamekwaliteit Score: 3
Ik wilde een keer een duurdere betere gaming headset kopen. Omdat ik altijd een headset heb van rond de 30 euro. De headset van rond de 30 euro die ik nu al 4 jaar heb werkt nog zonder een probleem. Dus ik verwacht wel dat een headset van rond de 180 euro gewoon wel minimaal 3 jaar meegaat. Niet dus. Kortom alleen maar ellende mee gehad. Ik raad deze headset ook niemand aan.

Ik hoor niks meer van Logitech, heb meerdere mails gestuurd. Ik kan ook niks aanmelden op de Logitech website of indienen. Het lijkt net of Logitech geen support meer bied. De website heeft nu ook meer dan 2 maanden kuren ene error naar de ander.

Heb meerdere mails gestuurd naar Logitech, omdat ik mijn account graag wil verwijderen, krijg maar geen gehoor wacht nu al maanden.

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Headset G930?

Ik gebruik deze headset inmiddels sinds november 2011. 3 jaar en 4 maanden later werkt deze nog steeds zonder problemen. Ik merk wel dat t.o.v. 3 jaar geleden de batterijduur minder is geworden maar dat is niet meer dan logisch.

Enige andere minpuntje wat ik me nog kan bedenken is dat het leer op de ear-pads en hoofdband loslaat. Voor de hoofdband is hier helaas geen oplossing voor. De Ear-pads zijn bij Logitech te bestellen en je kunt ze prima zelf vervangen. Ear-pads zijn overigens ook beschikbaar op sites zoals bijv. Ebay of Amazon. Geen idee of dit de echte zijn.