Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Razer DeathStalker Review

predatorTW 8 september 2014, laatste update op 9 september 2014, 314 views

Razer DeathStalker

Dit toetsenbord tikt lekker, maar heeft soms kwalen bij het opstarten van de PC.

Pluspunten

• Stabiel
  • Verlicht toetsenbord
  • Laptop-stijl toetsen
  • Design

Minpunten

• Na het opstarten van de pc moet de USB-kabel vaak opnieuw in de pc geplugged worden.
  • Toetsen maken lawaai.

Ik zocht al tijden naar een toetsenbord met de volgende eisen (ik kwam van een ultrax van logitech): laptopstijl toetsen, verlicht en geschikt voor gamen. Met dit toetsenbord van Razer, de Deathstalker, heb ik de 3 eisen kunnen wegstrepen.

In gebruik een toetsenbord dat zich makkelijk laat gebruiken, niet snel vies wordt en snel reageert. Wat wel erg jammer is, is dat mijn pc vaak het toetsenbord na het opstarten van windows niet meer herkent. Opnieuw de USB kabel in de pc steken is dan de oplossing.

Drivers zijn gewoon ok, maar de bijgeleverde software is buggy. Vaak loopt de software vast bij het updaten of herkent de software de hardware niet (ook t geval bij mn ouroboros).

Ik zou dit toetsenbord zeker aanraden, ik hoop dat het opnieuw pluggen van de USB kabel aan mijn pc ligt en niet aan mijn toetsenbord.

Heb jij ook een Razer DeathStalker?

Dit is misschien niet de plek, maar ik vind het toch best belangrijk eigenlijk:
- Het is DIT toetsenbord, niet deze.
- Het is een toetsenbord DAT zich makkelijk laat gebruiken, niet die.
- Het is HET toetsenbord, niet de.

Het zal vast niet voor iedereen gelden, maar ik vind het onprettig lezen. En dat is zonde want ik ben wel ge´nteresseerd in wat je te zeggen hebt verder...

PS: Aangezien er geen speciale toetsen op het toetsenbord zitten zou je kunnen overwegen om hem aan te sluiten op een ouderwetse PS2-poort, met zo'n groen convertertje. Dat zal je probleem vrijwel zeker oplossen. ;)

[Reactie gewijzigd door blurryilluzion op 9 september 2014 08:16]

U heeft gelijk, ik zal het direct aanpassen. Het was gister nogal laat.... zal er voortaan beter op letten. ;)