Specificaties met audio-aansluiting - Bekijk alle specificaties

CM Storm Pitch Review

Gamer2Newbie 3 september 2014, laatste update op 3 september 2014, 261 views

CM Storm Pitch

Pluspunten

• Goed geluid
  • uiterlijk
  • robuust

Minpunten

• niet voor bas freaks

Na het continu vervangen van mijn earbuds was ik het zat ik besloot een luxureusere earbud te zoeken en dat is heb ik gevonden. De CM Storm Pitch zijn aftwerking is super,de bas had luider gemogen, maar voor mij is dat geen dealbreaker! Voor de rest heeft het alles wat je verwacht van gaming earbuds. Dat gezegd voor een adviesprijs van 20,- hoor je mij niet klagen de mids zowel als de highs zijn geweldig!

Heb jij ook een CM Storm Pitch?

Weet u misschien of er een manier is of de bas te boosten?