Sony DR-BT50 Review

CyberKnutselaar 1 maart 2009, 585 views

Sony DR-BT50

Pluspunten

• Geluidskwaliteit en bereik.

Minpunten

• Plastic beugels zijn te zwak, hadden dikker moeten zijn of van andere materiaal vervaardigd moeten worden.

In eerste instantie was ik lyrisch over deze koptelefoon, al heb ik altijd al getwijfeld aan de stevigheid van de koptelefoon.

Helaas bleken mijn twijfels gegrond: na een jaar gebruik begint de koptelefoon in een rap tempo uit elkaar te vallen. De plastic beugeltjes die de speakers verbinden met de band over het hoofd breken los van de speakers (ook bij gewoon gebruik!) en door de speling die ontstaat raken de beugels alleen maar verder beschadigd totdat het plastic breekt.

Geluidskwaliteit is geweldig, bouwkwaliteit is waardeloos waarmee het product het geld absoluut niet waard is. Jammer genoeg heb ik nog geen andere Bluetooth koptelefoon kunnen vinden (Sony lijkt op het moment van schrijven de enige fabrikant van gesloten Bluetooth koptelefoons), want het combineert geweldig met een Bluetooth multimedia telefoon.

• Nokia N73

Heb jij ook een Sony DR-BT50?

Wow... echt bizar dat jij juist niet te spreken bent over de bouwkwaliteit, terwijl ik daar echt super enthousiast over ben! (zie mijn review over deze headset)
ook bij mij zijn de beugels al 4 keer (!) stuk gegaan. Spareparts bij Sony hebben me nu net zoveel als het ding zelf gekost....