Grid 2 Review
Grid 2
- 3 uur gespeeld en daarna niet meer
- waarschijnlijk had ik het met het toetsenbord moeten spelen, want een stuurtje vind ik het te moeilijk. Need for speed of GT zijn veel beter.
- gelukkig heb ik er maar 9 euro voor betaald.
Pluspunten
mooie graphics Als je crasht en je rijdt tegen een hek aan, dan kijkt de persoon achter het hek heel beduusd
Minpunten
ik vond het nogal moeilijk, waardoor ik sommige rondjes wel 20 keer moest rijden. De auto's in level 1 breken allemaal heel snel uit waardoor het niet echt leuk is, want je crasht meteen saai, want de rondjes zijn klein en omdat je vele malen hetzelfde rondje moet rijden begint het al snel vervelend te worden een giga-irritante amerikaanse stem, die ook nog verkeerd commentaar geeft (als je net 4 auto heb ingehaald: you are at the end of the pack! oftewel 3 uur gespeeld en daarna mijn racestuur weer opgeborgen.
:strip_icc():strip_exif()/u/167548/crop5e2883dc97d17_cropped.jpeg?f=community)