Sony Gold Wireless Headset Zwart Review

solenoid 11 augustus 2014, 742 views

Sony Gold Wireless Headset Zwart

Veel plezier voor een goede prijs. Gebruikt op een ps4, macbookpro en windows 8

Pluspunten

• Draadloos, 2 EQ instellingen (via ps4 zelf in te stellen).

Minpunten

• Niet voor grote oren, dan voel je de schelp

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Niet zo uitgebreid:

Gebruikte een AKG koptelefoon met een optische naar virtual surround versterker. Met de komst van de ps4 en battlefield 4 (www.oldskoolnl.nl) moest er toch een headset komen. Draadloos het liefst .....

Deze sluit voor mij perfect aan : geluid is goed, maar staat natuurlijk niet in verhouding met de AKG, wel draadloos en als headset te gebruiken.

Werkt ook op mijn macbook en windows laptop. Dus huishoudelijke klusjes worden muziekaal ondersteund.

Heb jij ook een Sony Gold Wireless Headset Zwart?

Reviews door de redactie

toevallig getest met dragen van een bril? ik ben op zoek naar een HS die niet zo drukt als je hem lang op hebt ivm de armen van de bril ... zat aan deze te denken
weet je ook hoeveel jaar garantie het heeft?