Sharkoon DarkGlider - Reviews

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon DarkGlider Review

JonathanOuwens 6 augustus 2014, laatste update op 3 oktober 2015, 215 views

Sharkoon DarkGlider

We hebben een winnaar! Voor dit geld en de ¤50 erboven ga je niks beters vinden! Edit: Snif, snif.... Na een jaar trouwe dienst heeft hij het helaas begeven! Een laatste keer laten vallen en nu is het scrollwiel kapot. Ik moet zeggen dat hij wel erg stevig was!

Pluspunten

• Prijs!!!!!!!!!!!!
  • Ligt perfect in de hand
  • Komt met gewichtjes en een handig meeneemzakje
  • LCDtje zorgt ervoor dat je niet begint met te hoge/lage DPI in een spel
  • Duidelijke interface toolkit
  • Instelbare knoppen in je scrollwiel
  • Laser werkt op alles. Echt álles! (No kidding, ik beweeg zojuist mijn muisaanwijzer door hem over een glas te halen.

Minpunten

• Vertel mij het?

Heb jij ook een Sharkoon DarkGlider?