Logitech Wireless Marathon Mouse M705

€ 30,47

Logitech Wireless Marathon Mouse M705 Review

BRO-JWE 26 juli 2014, 177 views

Logitech Wireless Marathon Mouse M705

Het is een prima muis, maar jammer dat ik al twee keer aanloop tegen een matige bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Bouwkwaliteit op zich goed
  • Batterij gaat lang mee
  • Unify-ontvanger

Minpunten

• Duimrubber slijt extreem snel (6 maanden)
  • Scrolwiel, en de knop om deze of heel snel of heel langzaam te zetten.

Bij de eerste muis werkte de knop om het scrolwiel snel of langzaam te laten gaan niet optimaal. Daardoor was het noodzakelijk om na een keer de knop ingedrukt te hebben de hele muis los te schroeven om de scrollsnelheid weer op normaal te krijgen. Zeer onhandig natuurlijk. Flink zweten als je weer eens per ongeluk die knop aanraakte. Bij de opvolger was dit nooit een probleem.

Het rubber waar je je duim hebt liggen slijt bij mij voor de tweede keer opnieuw extreem. Er ontstaat hierdoor een soort van deuk in het oppervlak. De vorige muis heb ik hierom onder garantie kunnen ruilen, na flink wat gedoe met de verkoper, maar da's een ander verhaal. Daar had ik niet opnieuw zin in en daarom maar besloten nu een andere muis te halen, de MX Performance.

Heb jij ook een Logitech Wireless Marathon Mouse M705?