€ 189,-
Specificaties 5" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Techrvw 13 november 2017 Product gekocht

Samsung Galaxy J3 (2017) Zwart

Een goedkope budget telefoon van een bekend merk. Kan de Samsung J3 presteren als een High End telefoon? De design vind ik erg mooi, de software werkt heel soepel en de camera is ook prima! De Samsng J3 is een prima budget telefoon!

Pluspunten

• Batterij
  • Bouw kwaliteit
  • Camera

Minpunten

• Geen fingerprint scanner
  • Samsung software

tomaat23 17 januari 2018 Product gekocht

Samsung Galaxy J3 (2017) Zwart

Perfecte prijs-prestatieverhouding. De lagere resolutie merk ik niet, de upgrade naar Android 7.0 is een welkome, en de bouwkwaliteit is prima. Minder is het dat je niet zelf de batterij kan vervangen, en van de opslag van 16GB blijft maar de helft over door Android en de voorgeïnstalleerde apps.

Pluspunten

• Prijs/Prestatie
  • Bouwkwaliteit
  • Android 9 Pie
  • Accuduur

Minpunten

• Accu is niet zelf te vervangen
  • Opslag 16GB = 8GB door Android en bloatware

Rowan-Paul 31 maart 2019 Product gekregen

Samsung Galaxy J3 (2017) Zwart

Prima smartphone, zeker voor de prijs die die nu staat. Samsung update de telefoon nog steeds netjes elke +/-3 maanden.

Pluspunten

• Lang batterijduur
  • Software updates
  • SD-kaart kan worden toegevoegd
  • Galaxy Themes om je telefoon eigen te maken

Minpunten

• (Software) Problemen met microfoon
  • 16 GB interne opslag
  • Trage updates (het is Samsung)

Hansjwz 24 mei 2018 Product gekocht

Samsung Galaxy J3 (2017) Zwart

zeer fijne mooie telefoon 16gb vind ik zelf persoonlijk voldoende maar voorzekerheid n sd kaart erbij heb zelf niks te klagen over de telefoon het is je geld waard

Pluspunten

• fijne telefoon
  • accuduur
  • camera

Minpunten

• de apps die er standaart op staan

GluttonyDjNewbie 30 april 2018 Product gekocht

Samsung Galaxy J3 (2017) Zwart

Prima telefoontje voor mensen met een klein budget. Ik kan de dingen doen die ik ook met mijn vorige smartphone kon (samsung galaxy S5) Dus dik tevreden (y)

Pluspunten

• Simpel
  • Hoog kwaliteit

Minpunten

• geen

Maximaaltijd 13 januari 2018 Product geleend

Samsung Galaxy J3 (2017) Zwart

Prima telefoon. Stevig gebouwd, energie-zuinig en rap. Dual-sim mogelijkheid is handig. Het scherm heeft een prima contrast maar de kleuren lijken wat uit balans. Oogt soms grauw. De camera stelt mij flink teleur ook onder goede lichtomstandigheden. Heeft heel veel moeite qua dynamisch bereik en lichtbalans.

Pluspunten

• Snelheid
  • Accuduur
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Camera zwak
  • Maar 720P resolutie

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy J3 (2017) Zwart?