Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
ThomVis 14 september 2018 Product gekocht

Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G

Gekocht om 4K 60Hz op de nieuwe Samsung 4K LED TV te kijken. Pas goed in de HTPC kast en is stil.

Pluspunten

• 4K @60Hz
  • Passieve koeling
  • Klein formaat

Minpunten

• Geen

slicinghaunt 8 juni 2018 Product gekocht

Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G

Deze gpu aangeschaft na aanschaf nieuwe televisie omdat mijn pc die ik gebruik voor het kijken van films/series geen 4k op 60fps kan draaien.

Pluspunten

• Bijna plug 'n' play
  • 60fps 4K ondersteuning
  • Goedkoop
  • Warmte is niet extreem

Minpunten

• Geen

robroy1998 15 juni 2017 Product gekocht

Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G

Ik heb deze kaart al een week en ik ben momenteel erg blij met deze videokaart. niet alleen vereist hij weinig van je voeding, maar levert die ook goeie kwaliteit en kan lichte games zoals league of legends en rocket league gemakkelijk op 1080p.

Pluspunten

• veel kwaliteit voor weinig
  • kan lichte games aan
  • 4k 60fps support (voor films)
  • pascal techniek
  • prijs
  • aanrader

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G?