Samsung UE55MU6100 Zwart - Reviews

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
herrblond 15 december 2017 Product gekocht

Samsung UE55MU6100 Zwart

1 dag gebruikt. Mooi beeld totdat ik zag dat er heel veel backlight bleeding was. Via de winkel doorverwezen naar Samsung, dit was hun antwoord: "Hoort bij het toestel, we doen er dus niks mee. Een troost; we hebben erger gezien.", Gelukkig uiteindelijk bij winkel wel geld terug gekregen!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Mooi beeld

Minpunten

• Service samsung
  • Backlight bleeding

CarlalersNewbie 2 januari 2018 Product gekocht

Samsung UE55MU6100 Zwart

Goed product voor nette prijs.

Pluspunten

• goed beeld
  • goed geluid

Minpunten

• plastic voet niet draaibaar
  • plastic rand

ProMboutNewbie 27 december 2017 Product gekocht

Samsung UE55MU6100 Zwart

Dit product voldoet geheel aan mijn verwachtingen en met de vele verbindingsmogelijkheden zoals LAN, WiFi en Bluetooth helemaal compleet

Pluspunten

• hoge beeldkwaliteit
  • energielabel A
  • uitstekende geluidskwaliteit

Minpunten

• geen draaibare voet

sun2000Newbie 28 november 2017 Product gekocht

Samsung UE55MU6100 Zwart

mooie TV met zeer goed beeld. (helder en sprankelend van kleuren) ook uitvoerig is mooi vlak met smalle rand waardoor het echt zowat een schilderij aan de muur is Installatie is simpel en heel intu´tief de AB is wat lomp vormgegeven maar voldoet verder goed

Pluspunten

• helder beeld
  • mooie vormgeving (plat en smalle rand)
  • simpele installatie

Minpunten

• AB is wat lomp

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung UE55MU6100 Zwart?