€ 181,-
Specificaties Max. 1,386GHz • GDDR5 • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Auxority 13 augustus 2020 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Prima videokaart voor gamen in 1080p Een lichte coilwhine na 2.5 jaar en helaas erg instabiel. Soms boot mijn pc niet eens en blijft het VGA lampje branden waardoor ik een aantal keer moet herstarten voordat die het wel weer doet.

Pluspunten

• Prima prijs
  • Runt veel games op 60fps
  • Metalen backplate

Minpunten

• Coil whine na 2 jaar
  • Instabiel

e.knaapNewbie 6 augustus 2020 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Goede kaart. Ook in 2020 nog een prima 'game kaart'.

Pluspunten

• 256 bit Bus Width.
  • GPU Clock draaide standaard al sneller dan opgegeven.
  • Fans staan stil bij Idle.

Minpunten

• Groot.
  • Ventilator snelheden zelf aanpassen.

MidranKidran 12 mei 2019 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Echt een top kaart voor 1080p gamen, ik kan bijna in alle games op ultra 60 fps krijgen en heb nog 0 problemen gehad met dit product zeker een aanrader!

Pluspunten

• Top for 1080p gamen
  • Goed voor de prijs

Minpunten

• geen gevonden

jckjacobsNewbie 19 maart 2019 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Gekocht tijdens de Black Friday sale (2018). De kaart draait in een mini itx kast (nzxt h200i). Voor de prijs presteert hij goed. Ik kan al mijn games op medium/high spelen (2560 x 1080 resolutie). Mijn grootste ergernis is het geluid onder load, het is net een vliegtuig!

Pluspunten

• Presteert goed voor de prijs (+60 fps op medium/high settings met 2560 x 1080 resolutie)
  • De kaart is netjes afgewerkt met een backplate
  • Zwarte neutrale kleur zonder teveel poespas zoals gekleurde accenten.
  • Strict een 2 slot kaart (past in een itx kast maar let wel op de hoogte).

Minpunten

• Irritant luid en fluitend geluid onder load.
  • In een kleine kast kan de temperatuur hoog oplopen (88 graden). Zorg dus voor voldoende airflow.
  • De koeler bestaat voor een groot deel uit plastic. Voelt niet echt premium aan.
  • Geen led of rgb (dit is meer persoonlijke smaak)

matismwoanNewbie 7 maart 2019 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Sowieso je geld waard. Hij komt al ge-overclocked uit de doos wat hem extra performance geeft. T'is een pracht ding!

Pluspunten

• Heerlijke game performance
  • Carbon fiber look + backplate

Minpunten

• Hij stijgt op al start je je pc op
  • It's an absolute unit (groot)

Galuni 23 februari 2019 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Al enige tijd geleden gekocht, een tweetal voor mining. Nu gebruik ik ze voor gaming. Zien er netjes uit. Mooi zwart is immers niet lelijk. Prima bouwkwaliteit.

• Uitstraling
  • Stabiel

Minpunten

• Jongen van formaat

Ragez 27 september 2018 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Mooie kaart voor een schappelijke prijs. Heeft wel een custom fan curve nodig, anders is deze erg luid.

Pluspunten

• Goeie 1080p performance
  • Koel
  • Mooi Design

Minpunten

• Luid zonder fan curve

Tommiiee 26 mei 2018 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Prima kaart, doet wat het moet doen. Vervanger van een HD7870. Had wel flink wat problemen na installatie met driverconflicten en blue screens, maar dat staat los van de kaart. Hij maakt wel echt enorm veel herrie onder load.

Pluspunten

• 1x 8-pins voeding
  • Meer dan genoeg aansluitingen
  • Voelt robuust genoeg aan

Minpunten

• Zeer luid

renslmf23 1 februari 2018 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Prima kaart! Ik heb hem gekocht voor 270 euro (de truc is om een prijsalert in te stellen en meteen kopen als ie in je inbox verschijnt!). Overklokt makkelijk tot 1440 mhz en de temp. blijft onder de 75 graden, ook met OC.

Pluspunten

• Blijft onder de 75 graden
  • Makkelijk oc tot 1440 mhz
  • Fans gaan uit bij idle.

Minpunten

• Erg luid: net alsof er een vliegtuig opstijgt!
  • Geen fancy ledjes.
  • Coil whine zonder fps cap

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB?