XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Thijsbrouwer8 31 oktober 2018 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Amd vs Nvidia. De keuze die ik heb moeten maken toen ik mijn eerste pc heb gebouwd en ik ben voor Amd gegaan. Performance verschilde zo weinig dat ik koos voor het bedrijf waar ik de meeste sympathie voor heb.

Pluspunten

• 1080 Monster
  • Prima temperaturen
  • Zeer aardig geprijsd

Minpunten

• Opvolger (590) volgt nu snel. Blijft een monster tho. Niet echt een minpunt naar de kaart
  • Bij opstarten eventjes een opstijgend vliegtuig uit mijn kast.

Ragez 27 september 2018 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Mooie kaart voor een schappelijke prijs. Heeft wel een custom fan curve nodig, anders is deze erg luid.

Pluspunten

• Goeie 1080p performance
  • Koel
  • Mooi Design

Minpunten

• Luid zonder fan curve

Tommiiee 26 mei 2018 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Prima kaart, doet wat het moet doen. Vervanger van een HD7870. Had wel flink wat problemen na installatie met driverconflicten en blue screens, maar dat staat los van de kaart. Hij maakt wel echt enorm veel herrie onder load.

Pluspunten

• 1x 8-pins voeding
  • Meer dan genoeg aansluitingen
  • Voelt robuust genoeg aan

Minpunten

• Zeer luid

renslmf23 1 februari 2018 Product gekocht

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

Prima kaart! Ik heb hem gekocht voor 270 euro (de truc is om een prijsalert in te stellen en meteen kopen als ie in je inbox verschijnt!). Overklokt makkelijk tot 1440 mhz en de temp. blijft onder de 75 graden, ook met OC.

Pluspunten

• Blijft onder de 75 graden
  • Makkelijk oc tot 1440 mhz
  • Fans gaan uit bij idle.

Minpunten

• Erg luid: net alsof er een vliegtuig opstijgt!
  • Geen fancy ledjes.
  • Coil whine zonder fps cap

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB?