Samsung U28H750 Zwart - Reviews

Specificaties 27,9" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Samsung U28H750 Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
julus 28 januari 2018 Product gekocht

Samsung U28H750 Zwart

Strakke 4K-monitor, met meer bruisende, natuurlijke en diepere kleuren dan een gemiddeld TN- of zelfs IPS-paneel. Helaas blijft de kijkhoekafhankelijkheid een probleem bij beeldschermwerk, ook als je er recht voor zit. En het ontbreken van een goede softwaretool is een regelrechte flater.

Pluspunten

• Groot werkoppervlak, hoge resolutie
  • Relatief hoge kleurruimte
  • Goede zwartwaardes, nauwelijks glowing
  • HDMI en Display port kabels meegeleverd
  • Chique en strakke uitstraling

Minpunten

• Color shifting, zelfs bij een stabiele zitpositie
  • Wiebelige voet, niet in hoogte verstelbaar
  • Grote foot print zet monitor naar voren
  • Geen software om OSD op pc te regelen

Aramius 1 maart 2018 Product gekocht

Samsung U28H750 Zwart

Prachtig mooi 4K scherm van 28''. De kleuren spatten echt van het scherm af, voor deze maat is 4K echt een verbetering ten opzichte van mijn vorige 2560x1440 (Quad HD)scherm. De monitor ziet er prachtig uit en is goed gebouwd, het enige minpunt vind ik de knop achterop, heel irritant.

Pluspunten

• Prachtig 4K scherm
  • Voelt kwalitatief goed aan.
  • Mooie afwerking.
  • Dunne randen.

Minpunten

• De besturingsknop achterop is heel irritant.

Madencio 12 november 2017 Product gekocht

Samsung U28H750 Zwart

Heb je een PS4 Pro of een computer waar je 4k resolutie op kan draaien? Dan is de Samsung U28H750 een perfecte monitor voor jou.

Pluspunten

• HDMI 2.0 aansluiting voor PS4 Pro
  • Mooi afgewerkt, hoge kwaliteit
  • PIP (Picture in picture)
  • Lage inputlag bij games

Minpunten

• Helaas maar 1x HDMI 2.0, de andere is HDMI 1.4
  • Wiebelige en niet in hoogte verstelbare voet

Kalerie 6 juli 2017 Product gekocht

Samsung U28H750 Zwart

Een enorme vooruitgang ten opzichte van de E590D. De kleuren spatten van het scherm en het contrast is stukken hoger dan op mijn gb2488hsu-b2 en ge2488hs-b2. De kleuren zijn ook beter dan op de GB2888uhsu welke ik een week geprobeerd heb. Mooiste beeld op tn-paneel dat ik ooit gezien heb.

Pluspunten

• Zilvergrijze voet
  • Weinig ghosting
  • 125% srgb
  • Hoog contrast voor tn-paneel
  • Op juiste kijkhoek prachtige kleuren
  • Voor m'n gevoel lage inputlag
  • Snel paneel
  • Freesync

Minpunten

• Voet niet in hoogte verstelbaar
  • Maar 1 HDMI 2.0 aansluiting
  • Kijkhoeken tn-paneel
  • Geen speakers ingebouwd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung U28H750 Zwart?