BenQ PD3200U Grijs, Zwart

Specificaties 32" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 4ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de BenQ PD3200U Grijs, Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Subfilter 10 november 2020 Product gekocht

BenQ PD3200U Grijs, Zwart

Dit scherm gekocht voor mijn vrouw die een goede nodig had voor fotografie bewerking. Het scherm is groot genoeg voor 4K en kleuren worden er goed op weergegeven. De SD-Card reader in het scherm is een fijne extra. Bij Kamera Express gekocht met de actie van 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Staat als een huis
  • Super goede weergave in 4K
  • Prijs/kwaliteit
  • SD-Card Reader

Minpunten

• Beschermings plastic van het scherm zelf zat vast in de rand
  • Geen Usb-C

Putvogel 15 september 2020 Product gekocht

BenQ PD3200U Grijs, Zwart

Ik gebruikt dit scherm met video montage. Voor mijn doeleinden is 't qua prijs/kleur een super scherm

Pluspunten

• Mooi scherm
  • genoeg aansluitingen

Minpunten

• rand om het scherm had dunner gekund

PeterVers 14 september 2018 Product gekocht

BenQ PD3200U Grijs, Zwart

Zocht een monitor voor fotobewerking, de Benq PD3200U heeft een super kwaliteit weergave. Is mechanisch verstelbaar in hoogte, kantelbaar en draaibaar. De meegeleverde puck maakt het makkelijk om met maar één monitor snel te schakelen tussen workstation en server met één keyboard en mouse. Snelle levering Kamera Express

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Instelbaarheid
  • Snel tussen inputs schakelen

Minpunten

• Gewicht

Caun 19 februari 2018 Product gekocht

BenQ PD3200U Grijs, Zwart

Gekocht vanwege de vele goede recenties en prijs. Het beeld is mooi en na enkele instellingen ook scherp en met de juiste kleuren. Ik vind het design mooi in zijn eenvoud. Weinig poespas, prima menu, veel mogelijkheden en wat instelbare sneltoetsen.

Pluspunten

• Eenvoudig net design
  • Prijs: 32" IPS + 4k voor minder dan €800

Minpunten

• Gewicht

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een BenQ PD3200U Grijs, Zwart?