Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP

Specificaties 13,3" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB • Overig - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
6908jozefTestpanel 12 augustus 2017 Testpanel

Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP

Ik wil er een kopen maar hij is nog( veel) te duur

Pluspunten

• Solide, wij hebben al een Acer

Minpunten

• Prijs te hoog

Roeves 12 juli 2017 Product gekocht

Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP

Lang getwijfeld over een Chromebook vanwege de prijs/hardware. Nu 3 maanden in gebruik en erg blij mee en kan er al mijn werkzaamheden op doen. De overstap van al mijn Word-documenten naar Docs geeft me wel het gevoel alsof ik middenin een ruzie tussen Google en Microsoft ben belandt.

Pluspunten

• Snel
  • Simpel
  • Ondersteuning Android apps
  • Robuuste look&feel
  • Accuduur (makkelijk een werkdag)

Minpunten

• Grotere documenten (100+ pagina's) zorgt voor flinke vertraging
  • Bouncend touchscreen
  • Te zwaar om als tablet te gebruiken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games